Uvjeti korištenja usluga
“Čisti računi, duga ljubav”
Uvjeti iskazani na ovim stranicama uređuju odnos između nas (OPG Davor Cetina) te vas, kao kupca. Uvjeti korištenja prikazani na ovim stranicama smatraju se predugovornim obavijestima.
Korištenjem ove stranice smatra se da ste u potpunosti upoznati i suglasni s ovdje navedenim Uvjetima korištenja usluga. Ako navedeno ne prihvaćate ili se ne slažete s istim, molimo da ne koristite našu internet stranicu i usluge koje ona pruža te da biljke ne naručujete.
NAŠI PODATCI:
OPG Davor Cetina – Vrtlarija Kalići
MIBPG: 206070 FITO: HR-2559
Trgovačka 143, 52215 Vodnjan
Tel: 0911200996
E-mail: vrtlarijakalici@gmail.com
!!!PAŽNJA!!!
Stranice ne funkcioniraju kao webshop (!) no, cijela ponuda biljaka koju možete razgledavati, nalazi se na njima. Sustav funkcionira tako da preko sučelja zapravo šaljete upite za ponudu a nakon provjera stanja dobivate potvrdu o vašoj narudžbi i ponudu sukladno dostupnosti samih biljaka.
Korisnici/kupci upoznati su i suglasni s time da pristup našim internet stranicama ponekad može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili isključen zbog rutinskog održavanja stranice i/ili iz drugih razloga za koje mi ne možemo biti odgovorni.
Korisnici/kupci upoznati su i suglasni s činjenicom da pri korištenju internetskom mrežom ponekad može doći do tehničkih problema pri
funkcioniranju navedene, a s time i do privremenog prekida usluga. Takvi i slični događaji su izvan kontrole našeg OPGa.
Ističe se da su naslovi iznad poglavlja ovih uvjeta korištenja postavljeni radi lakšeg snalaženja, te da isti niti na koji način ne utječu na tumačenje ovih uvjeta prodaje.
OPČENITI UVJETI
Ovi uvjeti vrijede na sve narudžbe i upite poslane putem elektroničkih načina komunikacije (WebShopa, narudžbenica, emaila, faxa, smsa, Facebooka i dr) te za kupovinu direktno u vrtlariji, sajmovima te prigodnim prodajama.
Slanjem narudžbe i prihvaćanjem naših uvjeta poslovanja, sklapate s nama ugovor o kupoprodaji na daljinu. Ugovor koji sklapate s nama jednokratan je ugovor o kupoprodaji na daljinu koji je konzumiran isporukom naručenih biljaka te izvršenim plaćanjem.
Predmet ugovora je kupnja proizvoda dostupnih u WebShopu po objavljenoj cijeni u trenutku sklapanja ugovora.
Ugovor stupa na snagu i obvezuje vas kao kupca u trenutku kada vam mi potvrdimo narudžbu koju ste nam poslali putem WebShopa. Stavljanje proizvoda u košaricu i obavljanje kupnje jednako je davanju ponude, koju vam mi , nakon prihvaćanja, potvrđujemo slanjem maila.
Ako ponudu zatražite van sustava WebShopa ugovor stupa na snagu u trenutku kada prihvatite našu ponudu u procesu zaključenja narudžbe i odabira načina plaćanja proizvoda.
Potvrđene narudžbe imaju obvezu plaćanja.
Sva komunikacija s nama (predugovorna komunikacija), bilo putem pisanih medija bilo telefonski, koja se odvija prije potvrde same narudžbe spada u predugovorne obavijesti te zajedno s ovim uvjetima poslovanja čine sastavni dio ugovora. Nakon što potvrdite narudžbu ili izvršite avansno plaćanje ugovor se smatra sklopljenim.
Biljke prodajemo direktno krajnjim potrošačima, našim kupcima. Biljke koje prodajemo predstavljaju naš konačan proizvod koji nije namijenjen za daljnju reprodukciju, daljnji uzgoj u svrhu prodaje ili preprodaji.
Biljke ne proizvodimo u ljekovite i prehrambene svrhe. Ne smatramo se odgovornim za posljedice nastale konzumacijom biljaka.
Naše biljke ne potječu s prirodnih staništa te su razmnožene iz kupljenog ili sakupljenog sjemena s naših matičnih biljaka, reznicama te ostalim konvencionalnim vrtlarskim tehnikama. Za prodaju i uzgoj biljaka imamo sve potrebne dozvole izdane sa strane MZO-a.
Odlukom Europske Komisije neke su vrste proglašene invazivnim te se više ne smiju prodavati. Biljke koje su navedene u Uredbi o stranim invazivnim vrstama više nije moguće kupiti te je njihov uzgoj obustavljen.
Sukladno propisima iz područja zaštite biljaka, strogo je zabranjeno uvođenje stranih vrsta u prirodu te u ekosustave u kojima one prirodno ne obitavaju. Strane biljne vrste su potencijalno invazivne te mogu imati negativan utjecaj u prirodi. Stoga, viškove biljaka iz vaših vrtova nikako ne odlagajte na prirodna staništa!
Molimo vas da pravovremeno zatražite sve informacije koje vas zanimaju prije naručivanja. Rado ćemo odgovoriti na svaki vaš upit.
Zadržavamo pravo, bez prethodne najave, mijenjati uvjete iskazane na ovoj stranici, ponuđeno bilje, cijene, ukinuti bilo koji dio svog poslovanja te ostale podatke vezane za poslovanje i narudžbe. Zadržavamo pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili , uključujući i bez ograničenja, vrijeme dostupnosti, sadržaj, kao i opremu potrebnu za pristup ili korištenje naših internet stranica.
Ako dođe do promjene Uvjeta korištenja, a kupac nastavi koristiti ovu internet stranicu, smatra se da prihvaća nove Uvjete korištenja. Svaka eventualna izmjena ili brisanje uvjeta korištenja važeća je prema trećima odmah po objavi na našim internetskim stranicama. Svako korištenje, osim upoznavanja s izmjenama uvjeta, naše internet stranice od strane krajnjeg korisnika nakon takve promjene podrazumijevat će se kao prihvaćanje tih promjena.
Za narudžbe koje obavljaju pravne osobe (tvrtke, obrti i slično) vrijede odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te
se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača.
Na odnose koji nisu posebno uređeni Općim uvjetima ugovora primjenjuju se odgovarajući propisi Republike Hrvatske kao i pravna stečevina Europske Unije u primjenjivom opsegu i sadržaju na način da nadopunjuju odredbe Općih uvjeta ugovora.
NARUDŽBE, DOSTAVA I PAKIRANJE
Narudžbe možete izvršiti putem WebShopa ili elektroničkom poštom na adresu: vrtlarijakalici@gmail.com. Po primitku Vaše narudžbe smatrat ćemo da prihvaćate naše uvjete poslovanja.
Sadnice šaljemo dostavnom službom no, ako želite direktno podignuti biljke u vrtlariji potrebno se najaviti.
Način plaćanja: avansno uplatom na račun ili pouzećem. Način plaćanja u vrtlariji: gotovina.
Cijene su izražene u Eurima, EUR.
Sadnice šaljemo na teritoriju Republike Hrvatske i Europske Unije.
Pridržavamo pravo bilo kakve izmjene sadržaja Web stranica, u bilo koje vrijeme i iz bilo kojeg razloga, bez prethodne najave te isključujemo svoju odgovornost za moguće posljedice takvih izmjena.
Zadržavamo pravo bez prethodne najave izmijeniti opseg usluga i sadržaja koje nudi putem Web stranica.
Korisnik Web stranice odnosno kupac potvrđuje kako je suglasan da je odgovoran za pristupne podatke svog korisničkog računa i za istinitost podataka koje nam pruži, te kako je u potpunosti odgovoran za svu štetu nastalu neovlaštenim korištenjem svog korisničkog računa.
Zadržavamo pravo, po svojoj vlastitoj procjeni, onemogućiti pristup WebShopu korisnicima za koje procjenimo da naše usluge koriste na neprikladan način.
Obilježja proizvoda i usluga
Informacije o proizvodima-biljkama, dostupne su na internetskim stranicama WebShopa. Svaki je proizvod opisan jednom ili s više slika te opisom glavnih obilježja proizvoda te cijenom. Slike proizvoda u WebShopu su ilustrativne prirode te ne moraju u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda. Slike naših biljaka nastale su u vrtlariji u trenutku kada su one bile najlijepše.
Opisi biljaka baziraju se na našem dugogodišnjem iskustvu i praksi, na dostupnoj znanstvenoj literaturi te na iskustvima naših kupaca (koji su ta iskustva podijelili s nama). S obzirom na to da se radi o živim bićima, te da se na području RH nalazi pregršt mikroklimatskih zona na raznim podlogama (tlima) performanse biljaka u svakom vrtu mogu biti drugačije! Kupac sam najbolje zna kakvi uvjeti vladaju u njegovom vrtu te da li ima uvjete i znanja za uzgoj odgovarajućih vrsta.
Nastojat ćemo na Web stranicama i u WebShopu objavljivati točne podatke o proizvodima.
Cijene proizvoda su prodajne, izražene su u Eurima. Nismo obveznici PDV-a. Objava cijena i drugih informacija o proizvodu uključuje ljudski faktor te postoji mogućnost pojave nenamjernih pogrešaka. Cijene, ako nije drugačije navedeno u opisu proizvoda, odnose se na jedan komad, porciju, komad gomolja ili rizoma biljke-proizvoda.
Zadržavamo pravo mijenjanja cijene bez prethodne najave. Ako je za proizvod određeno promotivno razdoblje ili popust, uz staru cijenu bit će naznačena i nova cijena proizvoda s uključenim popustom. Zadržavamo pravo bez prethodne najave u svakom trenutku odrediti popust za pojedinačni proizvod, grupu proizvoda ili sve proizvode.
Osim ako to izričito nije navedenu u opisu proizvoda, cijene ne uključuju troškove dostave, manipulativne i ostale troškove.
Zadržavamo pravo ograničiti količine bilo kojeg proizvoda ili usluga koje nudimo. Svi opisi proizvoda ili cijene proizvoda podložni su promjenama u bilo koje vrijeme bez prethodne najave, prema našem vlastitom nahođenju. Zadržavamo pravo ukidanja bilo kojeg proizvoda u bilo kojem trenutku.
Cijene, uvjeti plaćanja, promotivne ponude i uvjeti dostave važeći su u trenutku potvrde narudžbe u procesu naplate.
Postupak naručivanja proizvoda
Kupnja putem WebShopa sastoji se od sljedećih koraka:
- (Opcionalna) Registracija korisnika
- Slanje upita za proizvode i usluge
- Prihvaćanje ponude i Plaćanje proizvoda/usluge
- Dostava i preuzimanje proizvoda
- Eventualni povrat proizvoda i reklamacije
Proizvodi se naručuju putem WebShopa. Pritiskom na gumb “Naruči”, odabrani proizvod se dodaje u košaricu. Proizvodi se smatraju naručenim u trenutku kada kupac prođe kroz cijeli proces potvrde i naplate. Pritiskon na gumb “Potvrdi kupovinu” šaljete upit za ponudu za sklapanje ugovora.
Prije potvrde slanja upita imate mogućnost pregleda Košarice i ispravke netočnih unosa.
Nakon slanja upita, na svoju e-mail adresu dobiti će te email potvrdu o primitku vašeg upita. Ova se potvrda generira automatski te se prosljeđuje kupcu u trenutku potvrde narudžbe. Ova poruka ujedno predstavlja i potvrdu primitka/prihvata ponude za sklapanje ugovora sukladno odredbama Zakona o elektroničkoj trgovini. Ako prilikom slanja upita ne dobijete email poruku s potvrdom primitka vašeg upita/narudžbe, svakako nam se javite na naš mail; to može značiti i da niste dobro napravili ili da nije “prošao” vaš upit putem weba.
Kupnja je moguća samo u količinama koje su raspoložive. U slučaju da ne možemo isporučiti neki od naručenih proizvoda, obvezujemo se pravovremeno obavijestiti kupca u svrhu dogovora isporuke zamjenskog proizvoda ili otkazivanju narudžbe ako drugačiji dogovor nije moguć.
Nakon pregleda stanja i raspoloživosti biljaka, na mail će te primiti potvrdu za vaš upit koji tada postaje narudžba.
Narudžbe obrađujemo kronološki po datumu primitka. Moguće je da vrijeme i način isporuke dogovorimo posebno s kupcem.
Ako ste prilikom slanja upita odabrali način plaćanja pouzećem iznos naručenih biljka i poštarinu plaćate prilikom preuzimanja paketa dostavljaču. U slučaju da biljke želite platiti avansno, tada unaprijed plaćate iznos naručenih biljka, troškove pakiranja i troškove poštarine.
Zadržavamo pravo odbiti vašu narudžbu bez navođenja razloga ako postoji sumnja u zlouporabu.
Košaricu (“Moj izbor biljaka”) ispunite ispravno s vašim istinitim podatcima. Nepotpune upite/narudžbe neće biti uzete u obzir. Ako prilikom narudžbe niste naveli vašu adresu te ako ste već ranije kupovali kod nas, biljke će biti poslane na adresu navedenu u prijašnjim narudžbama.
Budući da pripremanje paketa oduzima puno vremena, minimalni iznos narudžbe za dostavu putem pošte je 25,00 Eur (188,00 Kn). To nikako ne znači da je poštarina besplatna! Troškovi poštarine obračunavaju se naknadno u potvrdi vaše narudžbe prema navedenom troškovniku i ovise o težini i količini paketa odnosno o količini naručenih biljaka.
Potvrđene narudžbe imaju obvezu plaćanja. Narudžbu možete otkazati pisanim putem u roku od 24 sata od primitka potvrde bez naplate naknade. Nakon roka od 24 sata za otkazivanje potvrđenih narudžbi naplaćujemo naknadu u iznosu od 20% iznosa narudžbe. Ne odgovaranje, ignoriranje naših pisanih upita, poziva ili sms poruka ne oslobađa vas od preuzetih obveza na koje ste pristali slanjem narudžbe/upita.
U slučaju da neke biljke stradaju tijekom procesa narudžbe zbog izvanrednih okolnosti (vremenske neprilike, bolesti), iznos za iste bit će vam refundiran ili će te moći odabrati zamjenske biljke. Naša proizvodnja se odvija na otvorenom te ovisi o vremenskim prilikama i neprilikama.
Ako niste suglasni s navedenim u potvrdi ili je došlo do neke pogreške ili želite izmijeniti dio narudžbe, molimo vas da to učinite u roku od 24 sata od primitka maila
Račune za kupljene biljke i usluge dostavljamo u paketu ili na navedenu e-mail adresu u narudžbi. Za kupnju biljaka u vrtlariji nismo dužni ispostaviti račun. Ako je kupcu potreban račun istog mora zatražiti te će mu naknadno biti poslan na e-mail adresu.
Kada vaša narudžba bude bila u pripremi/isporučena dobiti će te obavijest da je ista pripremljena/poslana.
S obzirom na to da biljke rastu i mijenjaju se, nekada se i razbole te uginu, ne možemo kontrolirati zalihe kao što se to radi u nekom skladištu vijaka. Katalog predstavlja biljke koje imamo u ponudi što ne znači da će sve navedene biljke uvijek biti na raspolaganju i u bilo koje vrijeme. Uz to prodaja se odvija i u Vrtlariji te se velike količine biljaka dogovaraju s drugim kupcima i van WebShopa. Stoga stoga nakon što pošaljete vaš upit/narudžbu dobit će te odgovor s dostupnosti traženih biljka te s eventualnim zamjenama. Pokušati ćemo da dostupnost biljaka ažuriramo svaki tjedan.
Sadnice većinom proizvodimo u kvadratnim loncima veličine 9 x 9 cm, 11 x 11 cm te okruglim loncima promjera 9, 12, 13, 14 cm. Bujnije i snažnije biljke sadimo u okrugle lonce promjera 16 cm. Određene biljne vrste šaljemo golog korijena, a to su: bradate perunike, lopoči te određene vrste močvarnog bilja. Plutajuće i podvodno močvarno bilje prodajemo po porcijama, budući da se bez ikakvog problema zakorjenjuju direktno u vodi. Porcija se sastoji od 3 do 5 svježih izdanaka ovisno o sorti. Svi podatci o pakiranju su navedeni u katalogu. Za svaku naručenu biljku dobit ćete etiketu s nazivom vrste, a za neke vrste i kratke upute o sadnji.
Biljke proizvodimo u malim količinama prema našim potrebama. Nove biljke jedne vrste ne proizvodimo sve dok se zalihe te biljke ne prodaju.
Veće količine biljka (za javne nasade, velike projekte uređenja itd) proizvodimo samo prema narudžbi uz avansno plaćanje 30 – 40 % ukupnog
iznosa narudžbe (ovisno o biljnoj vrsti i težini uzgoja). Biljke naručene i proizvedene specijalno i samo za vas (naručena proizvodnja) ne možete otkazati niti odbiti primiti. U slućaju da kupac želi otkazati proizvodnju biljaka uplaćeni avans ne vraćamo te zadržavamo prvo naplatiti sve nastale troškove tijekom proizvodnje. Nismo dužni isporučiti naručene biljke kao ni ižvršiti povrat sredstava u slučaju force majeure. Naručitelj mora biti svijesan da se proizvodnja odvija na otvorenom te da su neprilike koje mogu uništiti proizvodnju moguće.
Registracija korisnika i korisnički račun
Kako biste se registrirali ili koristili usluge i pogodnosti WebShopa, morate imati najmanje 18 godina. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost podataka unesenih prilikom registracije i kupnje. U postupku registracije ili kreiranja korisničkog računa, korisnik je obvezan odabrati naziv
ili ime pod kojim će ostvarivati usluge i odabrati sigurnosnu zaporku te dostaviti valjanu e-mail adresu. Svi podaci potrebni za registraciju ili kreiranje korisničkog računa moraju biti istiniti pri čemu je izričito zabranjeno korištenje ili uporaba tuđih podataka.
Registracija ili korisnički račun kreiraju se samo za jednu osobu. Za kršenje ovih i zlouporabe uvjeta zadržavamo pravo ugasiti registraciju ili korisnički račun korisnika, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.
Registracijom se za svakog kupca kreira korisnički račun u kojem je moguće samostalno izmjenjivati unesene osobne podatke. Prilikom registracije kupac sam određuje pristupne podatke (korisničko ime i lozinku). Kupac je u potpunosti odgovoran za pristupne podatke i ne smije ih davati trećim osobama. Nećemo biti odgovorni za gubitak, brisanje, izmjene, korištenje i bilo koje druge situacije i eventualne štete.
Korisnički račun sastoji se od sljedećih mogućnosti i opcija:
1. Pregled povijesti narudžbi i detalji o narudžbama i statusima
2. Pregleda i upravljanja adresama za dostavu i naplatu
3. Pregleda i izmjene osobnih informacija kupca
Registrirani korisnici obvezuju se da neće koristiti komunikacijske servise za piramidalne sheme, lančana pisma, junk mail, spam ili bilo koji drugi oblik višestrukog slanja komercijalnog ili drugog sadržaja, uploadati datoteke koje sadržavaju viruse, crve, trojane ili bilo kakav drugi štetni software, lažno
se predstavljati u svrhu prijevare ili obman.
Komunikacija
Na korisnikovu e-mail adresu automatski se šalju različite poruke nakon obavljenih aktivnosti (potvrda o registraciji, potvrda narudžbe, obavijest o isporuci ili otkazivanju, potvrda o terećenju ili otkazivanju transakcije). Dužnost je korisnika dati ispravne podatke o važećoj e-mail adresi.
Svaka će sadnica biti pažljivo pakirana kako bi se smanjile mogućnosti oštećenja tijekom transporta. Moguće je da veće biljke potkratimo kako bismo ih lakše smjestili u paket.
Biljke šaljemo isključivo radnim danom od ponedjeljka do srijede (izbjegavamo slanje biljaka vikendom kako bi se izbjeglo nepotrebno ležanje u pošti) brzom dostavnom službom GLS-a. Dostava je u roku od 24h – 48h od dana preuzimanja paketa od strane kurira. Za neka udaljenija mjesta rok dostave može se produžit. Vrtlarija nije dužna znati u kojoj se dostavnoj zoni nalazi svako selo ili manje mjesto u Hrvatskoj. Kupac mora sam biti upoznat koliko traje uobičajena dostava paketa na području na kojem obitava te prema tome odabrati pravo vrijeme za naručivanje. Sve zone i rokovi dostave mogu se provjeriti na stranicama tvrtke GLS Hrvatska. Kupac je dužan znati i pružiti nam točan poštanski broj svoga mjesta stanovanja. Ne odgovaramo za kašnjenja dostave prouzrokovane dostavnom službom jer ista nije naša domena poslovanja.
Kupac može i samostalno poslati dostavnu službu s kojom ima ugovor ili suradnju da preuzme pripremljeni paket. Paket se preuzima u terminu koji vam mi najavimo nakon što se biljke spakiraju. U tom slučaju sva odgovornost za kašnjenje s preuzimanjem i dostavom, gubitak ili oštećenje pošiljke prelazi isključivo na kupca u trenutku predaje paketa odabranoj dostavnoj službi. U slučaju gubitka i oštećenja paketa od strane odabrane dostavne službe Vrtlarija neće izvršiti djelomični ili potpuni povrat uplaćenih sredstava.
Troškove pakiranja i slanja snosi kupac. Nakon što primite biljke sva odgovornost prelazi na vas. Ne smatramo se odgovornim ako se biljke unište ili izgube nakon što su prešle u vaše ruke ili u ruke osobe koju ste ovlastili za preuzimanje.
Troškovi slanja i pakiranja ovise o težini paketa te se računaju po važećem cjeniku:
-za pakete od 15 kg iznose – 7,50 EUR (56,51 kn)
-za pakete od 15 do 20 kg iznose – 8,50 EUR (64,04 kn)
-za pakete od 20 do 25 kg iznose – 9,50 EUR (71,58 kn)
Svi podatci o pakiranju su navedeni u opisu proizvoda kao i prosječna težina sadnice u određenom loncu.
Prosječna težina po teglici za trajnice i ukrasne trave iznosi:
teglica fi 9 cm okrugla – 220 gr
teglica fi 12 cm okrugla – 520 gr
teglica fi 13 cm okrugla – 610 gr
teglica fi 14 cm okrugla – 800 gr
teglica fi 16 cm okrugla – 1000 gr
teglica četvrtasta 9×9 – 430 gr
teglica četvrtasta 11×11 – 650 gr
Prosječna težina po teglici za vodeno i močvarno bilje gotovo je duplo veća!
Svaka će sadnica biti pažljivo pakirana kako bi se smanjile mogućnosti oštećenja tijekom transporta. Moguće je da veće biljke potkratimo kako bismo ih lakše smjestili u paket.
Za pakiranje kada god je to moguće koristimo recikliranu kartonažu. Troškovi pakiranja za velike narudžbe iznose minimalno 1,50 Eur po paketu. Novu kartonažu naplaćujemo prema cijenama u iznosu od 2,00 EUR, 2,70 EUR, 3,50 EUR i 4,70 EUR po kartonu ovisno o dimenzijama kutije ( S, L, XL i XXL paket). Primjera radi u L paket stane 20 biljka u kvadratnim vazama od 9 cm ili 12 do 15 okruglih vaza promjera 12/13 cm.
Pakete šaljemo uslugama brze dostave GLS-a. Za pakete težine veće od 20 kg, te za više paketa (skupne pošiljke) također koristimo uslugu GLS-a. Poštarina za pakete u skupnoj pošiljci obračunavati će se posebno za svaki paket. Kupac prema vlastitom izboru može poslati odabranu dostavnu službu da prikupi, u dogovoreno vrijeme, sadnice. U tom slučaju ne smatramo se odgovornim za bilo kakve štete tijekom transporta.
Molimo za razumijevanje zbog mogućega kašnjenja s isporukom sadnica u mjesecima ožujku i travnju. U tom se razdoblju u vrtlariji bavimo proizvodnjom te presadnjom sadnica, radove za koje je potrebno izdvojiti više vremena.
U slučaju da se narudžbom naruče sadnice koje su privremeno nedostupne, biljke ćemo zamijeniti drugima sukladno željama kupaca. Biljke ne mijenjamo svojevoljno. Pošto smo se odlučili ponuditi veći broj rijetkih vrsta, biljke proizvodimo u malim količinama (za razmnožavanje određenih vrsta potrebno je duže vrijeme te se ponekad ne dobije potrebna količina ovisno o nama neovisnim faktorima). Stoga, molimo cijenjene kupce za razumijevanje ako naručenu količinu sadnica ne možemo u cijelosti isporučiti. Potrebno se pribilježiti za određene (rijetke) vrste.
Vaše podatke koristimo samo za obradu narudžbe i slanje paketa. Vaše osobne podatke ne pohranjujemo niti ih dijelimo trećim osobama osim tvrtci koja obavlja poslove dostave. Mail koji upišete prilikom narudžbe eventualno, uz vašu privolu ili iz našeg legitimnog interesa, koristimo kako bi Vas obavijestili o akcijskim ponudama, novom katalogu ili održavanja predavanja i radionica. Ukoliko ne želite primati takve obavijesti slobodno to navedite. Naša izjava zaštite privatnosti nalazi se na našim web stranicama te vrijedi prilikom narudžbe biljaka putem WebShopa.
U slučaju da kupac naruči robu, a odbije je platiti i primiti, te ju namjerno pusti da stoji neuručenu na duže vrijeme, odnosno do propadanja iste, zadržavamo pravo tražiti od kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova. Ako vas dostavna služba ne nađe kod kuće u više navrata te ne uspije dostaviti paket s biljkama i vrati nam ga, zadržavamo pravo da vam naplatimo troškove slanja i manipulacije te iznos cijele narudžbe ako se biljke vrate nakon dugog putovanja u jako lošem i u neupotrebljivom stanju.
Ne odgovaramo za probleme koji mogu nastati kod dostave ako je kupac unio krivu adresu prilikom slanja upita/narudžbe. Ne odgovaramo za kašnjenja, oštećenja ili gubitke ako kupac, samoinicijativno, nakon što je dostava započela, promijeni ili zatraži dostavu na drugu adresu.
Molimo vas da prilikom primanja paketa isti pregledate te da utvrdite eventualna oštećenja i lomove. Paket imate pravo otvoriti u prisustvu dostavljača nakon što platite eventualnu otkupninu. Za sve štete nastale tijekom transporta i/ili za uništavanje paketa treba sastaviti službeni zapisnik na licu mjesta. Bez zapisnika o nastaloj šteti eventualne naknade neće se moći zatražiti od strane dostavljača. Sve nastale štete tijekom transporta, kašnjenja dostave te gubljenja cijele pošiljke ili dijela pošiljke, moraju se prijaviti u roku od 2 dana od primitka paketa/nastalog događaja.
Trošak vraćanja biljaka snosi kupac.
Hitne dostave
Dostava u druge Eu države
Prije potvrđivanja ili slanja vaše narudžbe želimo vam javiti opcije slanja biljaka koje su vam na raspolaganju. Molimo kupce da nas najbolje kontaktiraju prije slanja narudžbe.
Na raspolaganju su dvije opcije slanja: slanje paketa poštom i slanje paketa dostavnom službom GLS. Za opciju slanja paketa poštom računa se ukupna težina paketa (kg). Predviđena težina vašeg paketa računa se prema predstavljenoj tablici. Za opciju slanja paketa putem GLS-a računaju se težina paketa (masa kg) te zona dostave (I, II, III, IV i V zona). Informativni iznos za dostavu u druge države molimo da žatražite prije slanja narudžbe.
Vrtlarija Kalići ne može garantirati da će se poštivati naznačeni rokovi isporuke jer je to izvan naše nadležnosti i kontrole. Biljke se šalju na isključivu odgovornost i rizik naručitelja. Na vrijeme isporuke može utjecati stvarna politička i ekonomska situacija. Mogu se dogoditi kašnjenja u isporuci. U slučaju da kupac ne odabere način slanja koji mu najviše odgovara, paket će biti poslan najjeftinijom dostupnom opcijom. Uz navedeno vrijede i naši ostali uvjeti poslovanja. Zbog kompleksnosti dospustite nam 3-4 dana da obradimo vaš upit!
Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda
Kada kod preuzimanja pošiljke uvidite očiti nedostatka proizvoda (npr. Veliko oštećenje pakete/ambalaže), niste dužni dopremljeni proizvod kao takvog preuzeti, može odbiti primitak. Vrlo je važno da u tom slučaju dostavljaču navedete da je razlog odbijanja primanja paketa grubo oštećenje istog. U tom slučaju ne snosite troškove dostave.
Smatra se, da proizvodi koji su se uredno zaprimili od strane kupca, nisu imali vidljivi nedostatak/oštećenje.
Kada se pokaže da proizvod ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom proizvoda (npr, kriva boja cvijeta, a sadnicu ste dobili kada nije bila u cvatu), dužni ste nas o tome obavijestiti, pod prijetnjom gubitka vaših prava. Ne odgovaramo za nedostatke uočene nakon
proteka 1 godine od preuzimanja paketa.
Ako utvrdimo nedostatak na našim proizvodima možemo vam ponudite sljedeće opcije:
● predati drugi proizvod bez nedostatka
● sniziti cijenu proizvoda s nedostatkom i nadoknaditi razliku cijene
● raskinuti ugovor i kupcu nadoknaditi iznos plaćen za proizvod s nedostatkom.
PODIZANJE BILJAKA U VRTLARIJI
Sadnice se mogu podignuti u vrtlariji nakon 01.03. uz prethodnu najavu.
Ako ste izrazili želju da biljke direktno preuzmete u vrtlariji od narudžbe možete odustati jedino ako biljke još nisu spremne za preuzimanje.
Ako kupac naruči/rezervira sadnice i dogovori termin osobnog preuzimanja u vrtlariji te iste ne preuzme u dogovoreno vrijeme, smatrat
ćemo da su biljke uredno preuzete 30 dana nakon dogovorenog termina.
Uplaćeni iznos u tom slučaju ne vraćamo.
U slučaju da se naručene i plaćene biljke ne preuzmu u dogovoreno vrijeme/dan zadržavamo pravo da vam naplatimo ležarinu i dodatne
troškove održavanja u minimalnom iznosu od 1,50 Eur po danu zakašnjenja s preuzimanjem.
U vrtlariji se narudžbe i biljke mogu platiti gotovinom ili uplatom na račun putem m-bankinga uz slanje potvrde plaćanja na mail vrtlarije.
Zbog velikog broja vrsta i sorti koje uzgajamo samoposluživanje u vrtlariji nije dozvoljeno.
POVRAT BILJAKA I PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Europski zakon o zaštiti potrošača omogućava vam pravo na predomišljanje i vraćanje naručenih proizvoda te odgodu narudžbi u roku od 14 dana od potvrde narudžbe/primitak naručenih proizvoda. Prema tom zakonu to pravo ne možete iskoristiti pri kupovini lako kvarljivih proizvoda (perishable goods) u koje spada cvijeće, proizvode koji su izrađeni prema vašoj narudžbi i specifikaciji (naručena proizvodnja) te usluge. Za naručene usluge prenošenja znanja (savjetovanja, botaničke prezentacije, radionice i ostalo) ne odobravamo povrate uplaćenih sredstava. Biljke naručene i proizvedene specijalno i samo za vas (naručena proizvodnja) ne možete otkazati niti odbiti primiti.
Narudžbu možete otkazati pisanim putem u roku od 24 sata od primitka potvrde bez naplate naknade. Nakon roka od 24 sata za otkazivanje potvrđenih narudžbi naplaćujemo odustatninu u iznosu od 20% iznosa narudžbe
Ako jednostrano raskinete ugovor u predviđenom roku i uvjetima, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas eventualno primili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Ako jednostrano raskinete ovaj ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili za troškove isporuke osim u šlučaju kada ste vi odabrali drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
Nemate se pravo predomisliti u vezi kupnje nakon što biljke primite i raspakirate ili koristite odnosno posadite u vrt. Svaka je biljka pregledana prije slanja te vam uvijek šaljemo najbolje sadnice koje imamo na raspolaganju pa se nadamo da neće biti problema u vezi kvalitete biljaka. Nemate se pravo predomisliti ako je usluga, isporuka i proizvodnja biljaka u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz vaš izričit prethodni pristanak te uz potvrdu da ste upoznati s činjenicom da će te izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako vam usluga bude potpuno ispunjena.
Ako dođe do većih oštećenja biljaka prilikom transporta molimo vas da nas odmah kontaktirate pisanim putem u roku od 2 dana. Ako je neka biljka jako oštećena poslati ćemo vam novu. Moguće je da zatražimo od vas da nam pošaljete sliku kako bi utvrdili štetu. Za totalne štete nastale tijekom transporta ili gubitak paketa, prema zakonu o obaveznim odnosima, odgovara transporter dobara.
Također, budući da mnoge sorte razmnožavamo sjemenom, moguće je i normalno da se s vremena na vrijeme pojavi neka biljka koja odstupa od zadanih osobina neke sorte. U tom slučaju možete u roku od godinu dana zatražiti biljku koja odgovara zadanim kriterijima za određenu sortu. Također, možete zatražiti zamjenu ako vam je npr. naručena biljka procvjetala u krivoj boji.
Ne smatramo se odgovornim za neuspjeh biljaka ako ih posadite na krivi položaj, krivo zalijevate, krivo rukujete s njima (orezivanje, okopavanje…) ili ako ne poštujete minimalne zimske temperature. Molimo vas da nas kontaktirate ako imate neke sumnje u vezi s nekom vrstom prije potvrđivanja narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati u vezi za svakom biljkom.
Morate biti svjesni da kada biljke naručite u rano proljeće ili kasnu jesen, a kada su iste bez lisne mase odnosno u mirovanju, što je uobičajeno i prirodno za većinu trajnica to ne predstavlja razlog za prigovor i eventualni povrat. Biljke koje mi uzgajamo (trajnice, ukrasne trave i vodeno i močvarno bilje) mijenjaju se tijekom cijele godine stoga je nemoguće da one drže stalno iste karakteristike poput visine, gustoće, broj listova i cvjetova. Biljke su svakog mjeseca u drugom stadiju razvoja stoga je nemoguće da će te prilikom svake narudžbe dobiti biljke koje isto izgledaju.
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti poslanih biljaka koje je rezultat rukovanja istima, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode i obilježja proizvoda. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat pogrešnog rukovanja, zadržavamo pravo naplatiti se iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procijeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.
Ako do povratka proizvoda dođe, kao u slučaju materijalnih nedostataka:
• Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni
• Ukoliko želite povrat sredstva, uz proizvod/e koji udovoljavaju povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa te broj računa (IBAN) na koji da izvršimo povrat sredstava
• Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište
• Prilikom povrata i zamjena proizvoda, kupac je odgovoran da prikladno zapakira proizvoda u kartonsku kutiju kako ne bi došlo do oštećenja istih tijekom transporta. Ukoliko do oštećenja dođe jer kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja povrat ili zamjena neće biti uvaženi. Kupac mora odabrati i prikladnu dostavnu službu kako proizvodi u povratu ne bi putovali previše dugo. U tom slučaju slanje običnom poštom ne preporučujemo jer bi dostava mogla dugo trajati i oštetiti proizvode.
• Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili/poslali jednostrani raskid ugovora.
Ako se nedvojbeno utvrdi da je reklamacija na proizvod neopravdana ili da je do neispravnosti naručenog proizvoda došlo zbog neadekvatnog rukovanja ili uporabe od strane kupca OPG nije dužan izvršiti povrat novca ili dostaviti zamjenski proizvod. Reklamirani proizvod bit će vraćen korisniku o njegovom trošku uz pisano objašnjenje razloga neprihvaćanja zahtjeva za povratom ili zamjenom.
Ako je došlo do pogreške prilikom pakiranja naručenih biljaka, te kupac nije dobio naručenu biljku već neku drugu, dužan je navedeno prijaviti slanjem maila na našu adresu u roku od 2 dana od primitka pošiljke. U tom slučaju kupac vraća krivo isporučen proizvod na naš trošak, a mi se obvezujemo isporučiti ispravni proizvod ili izvršiti povrat novca (sukladno zahtjevu kupca) u roku od 14 dana od zaprimljenog krivo isporučenog proiuvoda ili prema dogovoru s kupcem ako proizvoda trenutno nema na zalihi.
Kod odustajanja od ugovora gdje je korišten popust ili promotivni kod, ta se sredstva smatraju popustom, te se ne vraćaju korisniku.
Pravne osobe nemaju pravo na jednostrani raskid ugovora te na predomišljanje u vezi kupnje prema postojećim zakonima o zaštiti potrošača.
PRIGOVORI
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor također možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte,na adresu: OPG Davor Cetina, Trgovačka 143, 52215 Vodnjan ili na e-mail adresu: vrtlarijakalici@gmail.com
Obvezujemo se odgovoriti u pisanom obliku na zaprimljene prigovore u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
U pisanom prigovoru molimo vas da navedete:
Ime i prezime:
Adresa za dostavu odgovora:
Prigovor:
ODR Platforma Europske komisije
Potrošačke sporove moguće je rješavati i putem platforme za prigovore dostupne na URL: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR
Izvansudsko rješavanja potrošačkih sporova
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
Za sve pravne sporove koji mogu nastati nadležan je sud u Puli
Obrazac za jednostrani raskid ugovora
AUTORSKA PRAVA, DIJELJENJE SADRŽAJA, TEHNIČKE KONFIGURACIJE MEDIJA
Sve su slike koje se nalaze u katalogu, ako drugačije nije navedeno, snimljene u vrtlariji i na našim putovanjim te vlasništvo su Davora Cetine. Njihovo korištenje bez pismenog dopuštenja nije dozvoljeno. Komercijalno korištenje bilo kojeg djela kataloga, tekstova i slika nije dozvoljeno. Nije dozvoljeno mijenjati, distribuirati, objavljivati ili na bilo koji drugi način prenositi ili prodavati informaciju i fotografiju objavljenu na ovim stranicama bez odobrenja vlasnika. Privatnim osobama je dopušteno korištenje za osobnu uporabu. Ne-komercijalno korištenje dopušteno uz prethodni upit te obavezan navod izvora i autora navodom teksta: preuzeto sa stranice “ Vrtlarija Kalići” i linkom do naših stranica. Dizajn i izrada kataloga: Davor Cetina.
Slike biljaka služe kao primjer kako će biljka izgledati kako bude rasla u vašem vrtu. To ne znači da će te dobiti istu biljku kao na slici pogotovo ako biljke naručujete u rano proljeće kada vegetacija nije još krenula ili u kasnu jesen kada se vegetacija gasi te se biljke povlače u tlo ili im otpada lišće. Za patuljaste i sitne sorte/vrste ili sorte/vrste nižeg rasta (navedeno u opisu same biljke u katalogu) nerealno je očekivati veliku i razbujalu biljku.
Boja cvijeta na slikama u katalogu, printane na papiru ili prikazane na drugim računalima može se razlikovati od stvarne boje cvijeta hibrida zbog tehničke konfiguracije različitih medija.
Ne dopuštamo razmnožavanje naših sorata biljaka u komercijalne svrhe bez našeg pisanog odobrenja. Zadržavamo pravo naplatiti vam razmnožavanje biljaka po proizvedenom komadu ako za to saznamo ili vidimo u prodaji naše sorte biljaka a da za to nemate naše dopuštenje. Također ne odobravamo da se našim sortama mijenja ime. Ove odredbe ostaju na snazi i nakon konzumacije ugovora.
Svako kršenje ovih uputa može imati za posljedicu povredu autorskih prava ili kakvog drugog prava, te stoga može proizvesti neželjene učinke kao što su pokretanje raznih vrsta sudskih postupaka, a može i dovesti do kaznenog progona.
Naša web stranica sadržava informacije iz trećih strana i linkove na druge web stranice koje se nalaze na internetu nad kojima mi nemamo nikakvu kontrolu. Ne dajemo nikakva jamstva za točnost ili bilo koje druge karakteristike takvih informacija i ne preuzimamo nikakvu odgovornost za informacije objavljene na trećim web stranicama.
U slučaju da korisnik pristupi internet stranicama trećih strana, čini to isključivo i samo na vlastitu odgovornost.
Povremeno se na našoj stranici ili u usluzi mogu nalaziti informacije koje sadrže tipografske pogreške, netočnosti ili propuste koji se mogu odnositi na opise proizvoda, cijene, promocije, ponude, troškove dostave proizvoda, vrijeme prijevoza i dostupnost. Zadržavamo pravo ispraviti sve pogreške, netočnosti ili propuste te promijeniti ili ažurirati podatke ili otkazati narudžbe ako su bilo koje informacije u Usluzi ili na bilo kojoj povezanoj web stranici netočne u bilo koje vrijeme bez prethodne obavijesti (uključujući nakon što ste poslali svoju narudžbu) .
ZAVRŠNE RIJEČI
Slanjem upita, narudžbe i potvrdom upita i prihvaćanjem ponude smatramo da prihvaćate ove uvjete poslovanja.
Vaša je odgovornost pročitati ove uvjete korištenja. Suprotno postupanje oslobađa nas od bilo kakve odgovornosti.
Uvjeti poslovanja objavljeni na ovim stranicama predstavljaju one koji su uvijek aktualni te važeći u trenutku vaše narudžbe.
Pozivamo cijenjene kupce da redovito posjećuju naš katalog kako bi na vrijeme bili obaviješteni o dostupnosti vrsta. Katalog će se redovito ažurirati. Svaka nova inačica kataloga poništava prethodne.
Prodavatelj i kupac će sve eventualne sporove nastojati riješiti sporazumno. U protivnom, spor će pokušati riješiti nadležne institucije.
Ako niste suglasni s ovim uvjetima poslovanja molimo vas da ne šaljete narudžbe te da ne koristite naše stranice.